Warning: session_start(): open(/var/www/rubitv/tmp/sess_mjpmj6q51ljsqcb3dtcd1pqa40, O_RDWR) failed: S’ha denegat el permís (13) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php:33) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33
El Celler estrena divendres una programació que combina tradició i modernitat i que vol potenciar la 'marca Rubí' - Cultura - Rubí TV
 
 
05-03-2014
 

El Celler estrena divendres una programació que combina tradició i modernitat i que vol potenciar la 'marca Rubí'

L'Ajuntament ha obert un concurs públic per seleccionar l'empresa privada que gestionarà part de l'equipament

El Celler Cooperatiu arrenca aquest divendres una programacióque vol combinar la cultura contemporània amb el passat de l'edifici, vinculat al món del vi. Exposicions, actuacions musicals i projeccions de documentals són algunes de les activitats que acollirà l'edifici en els propers mesos. 

Des de la regidoria de Cultura es persegueix l'objectiu d'incloure el Celler de Rubí dins la xarxa que engloba els equipaments culturals més importants del país amb l'objectiu de promocionar la 'marca Rubí' i els seus artistes locals.

D'altra banda, l'Ajuntament ha obert un concurs públic per seleccionar l'empresa que gestionarà part d'aquest equipament, que comptarà amb una gestió mixta que combinarà la tasca de l'Ajuntament amb la d'un operador privat.

AINA MIRALLES

 
9 comentaris
 

Comentaris

06-03-2014
19:35
 
albert.L

Aquestes dues son de Rubí?. certament és molt trist

 
06-03-2014
11:19
 
quim

El que al meu punt de vista a l´ espai anexs , es tindria que torna en el que va ser ser un espai que en el seu moment la Camara el vare gestionar explendidament donan a la ciutat una programació de molta cretivitat i calitat de Teatre alternatiu al teatre convencional, avont varen pasar tans i tans artistas que actualment están a primera fila del mon del espectacle , i no dic totes les activitats artísticas , concerts, exposicions, ect, yo crec que el departement de Cultura del Ajuntament u tindria de tenir clar el seu desti....!!!! al menys es la meva modesta opinio

 
05-03-2014
21:20
 
Guru

anexe del celler? vol dir l'espai de teatre alternatiu que ens van treure? i que no ens tornen??? GRR mossego

 
05-03-2014
20:44
 
el q te dije

Això de projecció de documentals us deureu referir a la producció que hem pagat entre tots sobre el món del ví a Rubí. Ja posats podrien projectar el de la rierada.

 
05-03-2014
19:10
 
Elisenda Puig

Que dur li ha de resultar a aquesta regidora adonar-se'n que no té projecte. Que la seva exposició és buida de contingut, que diu banalitats. Que dur resulta saber que no té sentit res del que fas perquè d'aquí a un any seràs al carrer, sense ofici ni benefici. Que dur deu resultar saber que, gràcies a la teva complicitat amb l'alcaldessa i el seu deliri políticament homicida, el teu partit perdrà la ciutat i que mai més tornarà a ser res a Rubí. Feu llàstima, val més que l'any que us resta us quedeu tancats a l'Ajuntament sense fer res, aixi no malgastareu els pocs recursos i la dignitat que queden a la ciutat.

 
05-03-2014
17:58
 
Ulisses a mig camí d' Itaca

Sense complexes... fotli que traguen...
No sé quina de les dues es més trista si la regidora o la tècnica.
En fi, esperem que tot aquest mal son s'acabi ràpid, o si més no es faci curt.

 
05-03-2014
17:40
 
Vigilant

Això de la "marca Rubí" com a acudit és molt bo, eh... La riera, el pòtol i... el celler.

 
05-03-2014
17:00
 
luco

comparar la Tabacalera de Donostia o cualquiera de los lugares que dice la señora concejala con el Celler me parece demasiado

 
05-03-2014
10:56
 
mireia

despilfarro de alegría e ilusión, toneladas de ilusión y millones de quilos de empatía... estas son las sensaciones que no provocan este video. lástima.

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Societat

18-10-2018

 

El Festival Musawat, solidari amb l'escola Ca n'Oriol i Apdir

La professora de dansa oriental i artista, Nessa Mynatur, organitza el Festival Musawat al(…)

Cultura

09-10-2018

 

Dillluns s'obren les inscripcions per a les activitats de l'Ateneu Municipal

Dilluns que ve, a les 10h, s'obriran les inscripcions per a les activitats de l'Ateneu Mun(…)

Cultura

05-10-2018

 

Antoni Grau presenta la seva sèrie de pintures 'Cosmogonies'

El pintor rubinenc Antoni Grau inaugurarà el proper dijous, 11 d'octubre, l'exposició 'C(…)

Cultura

04-10-2018

 

El rubinenc Rafa Gascón exposa entre una trentena d'escultures al Biennal de Valldoreix

L'escultor rubinenc Rafa Gascón ha estat un de la vintena d'artistes classificats per mos(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!