Warning: session_start(): open(/var/www/rubitv/tmp/sess_3iln858ikua4ta1gilgqt7dsk4, O_RDWR) failed: S’ha denegat el permís (13) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php:33) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33
El sector socialista del govern evita pronunciar-se sobre la cessió del cens per poder fer la consulta - Política - Rubí TV
 
 
14-01-2014
 

El sector socialista del govern evita pronunciar-se sobre la cessió del cens per poder fer la consulta

ERC, soci minoritari de l'executiu local, assegura que sí que es facilitaran les dades

Després que la portaveu d'Esquerra Republicana, Arés Tubau, garantís que l'Ajuntament de Rubí facilitarà les dades del padró municipal per poder fer la consulta independentista del 9 de novembre si així ho demana la Generalitat (veure notícia), Rubitv.cat ha preguntat al sector socialista del govern el seu posicionament sobre aquesta qüestió. La resposta, a través del gabinet de comunicació, ha estat que 'l'Ajuntament de Rubí no farà cap tipus de delcaració ni es manifestarà al respecte fins que no hi hagi una petició oficial per a la cessió del cens'. 

La intenció dels regidors socialistes de no manifestar-se sobre aquesta qüestió arriba en ple debat en el si del PSC sobre el posicionament dels diputats del partit en el ple al Parlament d'aquest dijous, on es votarà demanar al Congrés el traspàs de la competència per convocar referèndums. Malgrat que la direcció del partit ha acordat aquest dilluns votar-hi en contra, els diputats favorables al dret a decidir podrien abstenir-se en la votació.

La consulta sobiranista allunya els posicionaments dels socis de govern a la nostra ciutat. Malgrat que Tubau assegura que el pacte es mantindrà mentre sigui positiu per al país i per a la ciutat, en declaracions a Rubitv.cat va deixar clar que es podria trencar si les diferències entre republicans i socialistes sobre el referèndum acabessin perjudicant el dia a dia del govern local.

AINA MIRALLES / Foto: Arxiu

 
12 comentaris
 

Comentaris

22-01-2014
09:28
 
Mestre Yoda

El pastoret de la Segarra sàbies paraules dit ha. Sense ofici ni benefici alguns estan. I aviat fora de l'Ajuntament es veuran. La política local pervertida està. I els seus membres aviat ho patiran.

 
17-01-2014
09:36
 
María

Mariona... Vols dir que el PP vol governar amb ells? Si fos aixi des del minut 1 ja ho hagues fet. Et recordo que el PSC governa amb ERC en minoria...

 
16-01-2014
18:42
 
Marconi

Quant de talent junt !!!

 
16-01-2014
17:39
 
Mariona

Per la María....es clar...millor fer govern amb el PP¡

 
16-01-2014
11:09
 
María

La verdad es que aún no sé qué hacéis gobernando con ERC...

 
15-01-2014
13:41
 
Pi Torreu Fabra

Como decía, la señora de negro sabe posar muy bien. Si no que le pregunten al que está detrás.

 
15-01-2014
11:47
 
Tema important

Em sembla un tema prou important perquè psc i erc consensuin una posició sobre la postura de l'ajuntament. No acabo d'entendre perquè cadascú dóna la seva opinió (en el cas del PSC ni això) per separat. És un problema local.

 
15-01-2014
11:34
 
Albert

Hola Aleixx, és clar que no estaràs obligat a votar, però com que som tan bona gent fins i tot et deixarem votar que NO.

 
15-01-2014
08:46
 
Manel

Foto per les hemerotques. No es tornarà a repetir... Per sort. I dit això, el cens no el facilitarà aquest sector del psc. El sector de govern dels socialistes, és a dir 5 i els que fan palmes, o sigui, los palmeros, només treballa per desfer allò que fins ara havien fet bé o mig bé. Segueix recordant-me a "La conjura de los necios". Por qué será?

 
14-01-2014
17:42
 
El pastoret de la Segarra

Al pas que van podran fer les reunions de la junta de govern prenent un cafetet al Pàmpol.
Al pas que van podran fer les reunions de la junta de govern prenent un cafetet al Pàmpol (per cert molt bo).
Jo crec que si l' Arés posa en una balança el cens i la nòmina, pesa més la nòmina encara, podem estar tots tranquils.

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Política

31-10-2018

 

L'ANC impulsarà finalment les primàries a Rubí de cara a les eleccions municipals

L'Assemblea de l'ANC de Rubí del passat dijous, 25 d'octubre, va decidir per 20 vots a fa(…)

Política

19-10-2018

 

Els partits independentistes es posicionen sobre les primàries republicanes

L'Assemblea Nacional Catalana de Rubí ha celebrat un acte informatiu i de debat sobre el (…)

Política

15-10-2018

 

El PSC convoca la ciutadania a debatre el seu programa electoral

El PSC ha organitzat per aquest dimecres, 17 d'octubre, una trobada oberta a la ciutadania(…)

Opinió

10-10-2018

 

Casar-se a Rubí

Sens dubte, una de les coses més maques que em permet fer el càrrec de regidora és ofic(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!