Els partits adopten compromisos relacionats amb els joves, les entitats esportives, els infants i les parades de bus
PP i PSC frenen l'adhesió de Rubí al Pacte Nacional pel Dret a Decidir durant el ple de juliol
El ple municipal d'aquest dijous, corresponent al mes de juliol, ha servit per aprovar qüestions importants, com el Pla Local de Joventut, el conveni de cessió d'ús de part de l'edifici Espona a l'Esbart Dansaire, un nou protocol d'atenció als infants amb risc de malnutrició, la creació d'una unitat municipal de medicina esportiva i la millora de la difusió de les campanyes de recollida d'aliments. També durant la sessió d'aquest dijous, s'ha aprovat millorar l'estat de les parades de bus i rebutjar la reforma de la llei de l'avortament.
L'única moció que no ha prosperat ha estat la que presentaven CiU, ERC i ICV-EUiA demanant l'adhesió de l'Ajuntamnet al Pacte Nacional pel Dret a Decidir, després que PP i PSC hi votessin en contra.
El ple d'aquest dijous, l'últim abans de l'aturada estiuenca, ha estat marcat per diverses protestes (veure notícia).
AINA MIRALLES
Comentaris

Laura
Lo que tienen que hacer es vigilar y mejorar las plazas de aparcamiento para personas con movilidad reducida. Ese tema es una verguenza en esta ciudad. Las dos plazas del ayuntamiento siempre estan ocupadas por un coche blanco y un alfa romeo negro. Que esos usuarios pidan una plaza propia que es gratis.
Por cierto, al ingeniero que diseño las plazas del escardivol lo dejaba yo en silla de ruedas unos dias a ver como sale del coche...
Y que cobren por eso....manda huevos...

Maria
Enhorabona als que realment han treballat per tirar endavant el pla local de juventut

Impressionant
Olé Velasco i olé Mònica. Si el dret a decidir ha de servir per decidir la independència de catalunya, no volem dret a decidir. Vale, si la democràcia ha de servir perquè el PSC governi la ciutat, jo no vull democràcia. Us sembla un argument gaire lícit?

Jove 2
Totalment d'acord amb l'anterior comentari. A les trobades que s'han fet a la Torre Bassas no ha vingut cap jove polític, només gent d'ACR i ICV-EUIA. La gent JNC, JERC, NNGG... nomes van venir el primer dia a posar-se la medalla

Jove participant Pla Local Joventut
Cal felicitar tots els partits per haver donat suport al pla Local de Joventut. Ara bé, cal cuidar les formes. Jo he assistit a nombroses reunions a la Torre Bassas, treball cooperatiu a través de correu electrònic, trobades en un bar... Em va saber greu veure per Twitter com Arés Tubau o Víctor Puig felicitaven els seus joves amics militants de partits per la feina feta, quan realment només van anar a la primera de les reunions i mai més els hem tornat a veure. Avui no us podeu posar la medalla. Sigueu respectuosos amb la feina feta per nosaltres.