El Parlament debatrà aquest dijous sobre el futur de les escoles Pau Casals i El Bosc
S'analitzaran les dues resolucions presentades per la diputada Marta Ribas (ICV-EUiA)
La Comissió d'Ensenyament i Universitats del Parlament de Catalunya debatrà aquest dijous a la tarda dues propostes de resolució presentades per Marta Ribas, diputada i regidora d'ICV-EUiA, i que fan referència a dues escoles públiques de la nostra ciutat: el Bosc i Pau Casals.
A la primera, presentada el passat mes de gener, es demana la construcció de l'edifici que ha d'acollir l'escola El Bosc, que ara funciona amb mòduls prefabricats de forma provisional (veure notícia). La segona reclama la rehabilitació del Pau Casals, un centre educatiu que l'Ajuntament ja ha confirmat que remodelarà aviat tot i ser competència de la Generalitat (veure notícia). De fet, el director dels Serveis Territorials al Vallès, Lluís Baulenas, va anunciar que aquestes dues actuacions quedaven ajornades per qüestions pressupostàries.
Aquestes dues resolucions podrien tenir el beneplàcit d'almenys dues formacions polítiques que darrerament s'han posicionat clarament en la mateixa línia, com són PSC i ERC (veure notícia). A més, està previst que la direcció dels dos centres educatius i diversos representants de les AMPAs d'ambdós centres assisteixin a la trobada de la Comissió al Parlament.
RUBITV.CAT
Comentaris

AMPA ESCOLA DEL BOSC
ACLARIMENT AMPA ESCOLA DEL BOSC:
Ahir es va votar en contra de construïr l'escola durant l'any 2013 al parlament. Però no es va dir que no es construirà, només que no serà aquest 2013.
Això només vol dir el que ja sabíem: les obres no començaran aquest any.
Però, en cap cas, NO es va votar en contra per la no adeqüació dels mòduls o per la no continuïtat de l'escola.
Per tant, estem en el mateix punt, amb la mateixa il.lusió per continuar amb el projecte de l'escola i seguint lluintant en properes comissions al parlament per a que s'acompleixin els deures de la Generalitat.

Monica Querol
El Grup Parlamentari del Partit Popular també votarà favorablement.

Mare Pau Casals
Gràcies Marta. Seguirem atents l'evolició d'aquesta noticia