Warning: session_start(): open(/var/www/rubitv/tmp/sess_nkg2t22pflgioo14dod1j9pup7, O_RDWR) failed: S’ha denegat el permís (13) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php:33) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33
ACR busca el suport del Parlament per poder aturar el PEU de Can Carreras i Can Balasc - Política - Rubí TV
 
 
14-03-2013
 

ACR busca el suport del Parlament per poder aturar el PEU de Can Carreras i Can Balasc

Agustí Martínez ja s'ha reunit amb diputats de CiU, ICV-EUiA, ERC i la CUP

Durant els últims dies Agustí Martínez, regidor i portaveu d'Alternativa Ciutadana de Rubí (ACR), ha assistit a una sèrie de reunions amb diputats de diverses formacions polítiques amb representació al Parlament que participen en la comissió de Territori i Sostenibilitat. L'objectiu d'aquestes trobades ha estat demanar la intermediació dels diversos grups polítics en el projecte de pla especial urbanístic de Can Carreras i Can Balasc.

Les darreres trobades realitzades fins ara s'han celebrat aquest dimecres a la tarda. En primer lloc, Martínez s'ha reunit amb Maria Victòria Forns, vicepresidenta de la comissió de Territori i Sostenibilitat i membre de Convergència i Unió (CiU); Meritxell Roigé, portaveu de la comissió; i el diputat nacionalista Josep Rull. Posteriorment, el regidor d'ACR ha realitzat la darrera de les trobades, en aquest cas amb el diputat David Fernández, de la CUP.

La setmana passada, Martínez ja va reunir-se amb Marta Ribas, diputada d'ICV-EUiA i regidora a l'Ajuntament de Rubí, i Salvador Milà, president de la comissió de Territori i Sostenibilitat. Tal com va avançar Marta Ribas dilluns passat (veure notícia), els ecosocialistes ja preparen una proposta de resolució que demana la paralització del projecte del pla especial urbanístic d'aquests dos abocadors rubinencs. També el regidor d'ACR Agustí Martínez i membres de la Plataforma Rubí sense Abocadors han mantingut recentment una reunió amb Marc Sanglas, diputat d'ERC al Parlament, i la portaveu republicana a la nostra ciutat, Arés Tubau, que s'han compromès a gestionar una reunió entre el col·lectiu i la Direcció General d'Urbanisme (veure notícia).

De moment, queda pendent una entrevista amb el grup parlamentari del PSC i una altra amb representants de Ciutadans. A més, segons ha explicat Agustí Martínez, el PP no ha contestat a la petició d'Alternativa Ciutadana de Rubí.

RUBITV.CAT / Foto: ACR

 
7 comentaris
 

Comentaris

15-03-2013
08:45
 
ACR

hola Marta i seny (suposo que sou la mateixa persona).quan volgueu podeu venir a una assemblea d'ACR (son obertes a tothom) i us explicarem tot el que s'ha fet en el tema d'abocadors durant aquests anys i el paper que té ACR en les plataformes.Aquets no és un tema de sortir o no a la foto,és un tema que ha suposat moltíssima feina de molts anys en els que ACR i els veïns s'han sentit molt sols.
Ara s'hi han afegit altres partits i entitats i la plataforma està fent una bona feina que esperem doni resultats.
Si realment us preocupa el tema, concentreu les vostres energies en treballar per què caldrà l'ajuda de tothom.

 
14-03-2013
23:57
 
Agustí M. Botija

Hola a tothom, per alusions, si que hem dit que ens hem reunit am ERC, pero hi ha agut un error al redactar la noticia, quan m'ho han comentat m'he posat en contacte amb Rubi TV, també he parlat amb Ares. S'ha de saber que ERC, ha sigut el primer grup en respondre a la solicitut que vaig fer en nom d'ACR,fer als grups parlamentaris per portar el tema al Parlament, i que per comoditat per tots es va fer la trobada a Rubí, on vaig demanar als companys de la plataforma que fossin presents amb el Marc Sanglas. Gracies a ells i a tots els que donen suport a la plataforma contra els abocadors, aquest es l'unic objectiu ara mateix, deixem les picabaralles de poble, i treballem plegats.

 
14-03-2013
15:54
 
marta

tinc entès que el senyor Botija va anar a la reunió...
el que passa, com passa sempre en aquest poble, que ACR ja no sap distingir on està la Plataforma i a on són ells!
S'apoderen de les plataformes ciutadanes...ells que són els més purs de tots!

 
14-03-2013
15:35
 
Juan

Quines ganes de protagonisme té la gent d'ERC. Fins abans de les eleccions 25-N ERC no va dir NI PIU sobre el tema. Només Velasco defensava la tasca de l'Ajuntament. Al novembre posen el tema en campanya electoral i ara sembla que faci anys que els interessa el tema. Sort en tenim d'ACR. L'únic partit que pot parlar clarament del tema sense que els hi caigui la cara de vergonya

 
14-03-2013
15:25
 
Resposta a seny

ERC no es va reunir amb acr. Mira el video d'ERC on ells diuen q es van reunir amb la Plataforma. No es el mateix. Per tant ERC no ha de sortir al titular

 
14-03-2013
15:20
 
seny

com és que ERC no surt al titular si també si ha reunit???
Botija??? Dónde estas Botija??
Rubitv? no feu bé els titulars????
No ho entenc

 
14-03-2013
14:43
 
dona catalan religiosa

ai mare meva, ai si o veges la verge de montserrat! aixo que es! abokadors a mansalva! ai mare meva! a rubi nomes hi ha rafa mores, blakes i abokadors, i adolescents que enseyen els pits!
ai mare meva! hauriem de posar mes esglesies, i menys coses d'akestes

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Societat

12-06-2018

 

Un incendi a Can Carreras posa de manifest la necessitat de reobrir al Camí de Can Barceló per motius de seguretat

Aquest dissabte, cap a les 12 de la nit, un cotxe va incendiar-se al final del camí de Ca(…)

Societat

15-05-2018

 

Rubí Sense Abocadors farà tot el possible per evitar la pròxima obertura de Can Balasc

L'abocador de Can Balasc podria iniciar la seva activitat durant els pròxims mesos i per (…)

Societat

20-04-2018

 

TMA necessitarà una autorització ambiental i una llicència urbanística per obrir l'abocador de Can Balasc

Un decret d'alcaldia signat per la regidora Maria Mas el passat 6 de febrer ha fet saltar (…)

Política

15-01-2018

 

L'AUP fa autocrítica, aposta per eixamplar la base de l'assemblea i ja pensa en les municipals de 2019

L'Alternativa d'Unitat Popular (AUP) s'ha reunit aquest dissabte en assemblea per analitza(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!