Malgrat el gran desplegament sanitari, un home mor d'una aturada cardíaca a les portes de l'estació dels FGC
Un helicòpter i dues ambulàncies han atès el ciutadà, d'avançada edat
Un helicòpter del RACC ha aterrat aquest migdia a la plaça de l'estació després de rebre l'avís que un home ha patit una aturada cardíaca. També s'han traslladat fins a aquest punt dues ambulàncies. Malgrat el esforços del personal sanitari durant una llarga estona, no han pogut fer res per salvar-li la vida.
La presència d'un l'helicòpter a la plaça de l'estació dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya ha concentrat centenars de curiosos.
AINA MIRALLES
Comentaris
08-12-2012
14:15
Paco
es muy fuerte.. Medio Rubí ha visto este video. Todo el mundo me habla del helicoptero que ha salido en Rubitv y yo que vivo al lado del tren ni me enteré
07-12-2012
23:17
Pepa
quina peneta... era un home molt estimat al barri
Notícies Relacionades
Trobat el cos sense vida d'un home a la riera de Rubí
Trobat el cos sense vida d'un home a la riera de Rubí. Els bombers han confirmat a R(…)
Una rubinenca de 68 anys mor ofegada a la platja de Calafell
Una dona de 68 anys i veïna del barri de Les Torres de Rubí va morir ofegada aquest dijo(…)
Mor Pere Comellas, l'últim alcalde de l'etapa predemocràtica
El rubinenc Pere Comellas ha mort aquest dimarts als 94 anys. Comellas va ser oficialment (…)
La companyia rubinenca Fata Morgana estrenarà 'Dos enterramorts' al Casal Popular
La companyia rubinenca Fata Morgana estrenarà el primer cap de setmana de juny el seu nou(…)