Rubitv.cat emetrà aquest dijous per primera vegada un ple municipal en directe
El nostre portal realitza una prova pilot amb la col·laboració de l'empresa Gnubit
Rubitv.cat emetrà en directe el ple de novembre, que se celebrarà aquest dijous a partir de les cinc de la tarda. Es tracta d'una prova pilot que es realitzarà amb la col·laboració de l'empresa Gnubit i que se suma a les diverses iniciatives en les que aquest mitjà de comunicació local treballa actualment. El passat mes d'octubre Rubitv.cat ja va emetre amb èxit un programa en directe sobre la Caminada Nocturna des de la masia de Can Ximelis (veure vídeo). Aquest dijous els ciutadans podran seguir i veure en directe per primera vegada les intervencions i discussions que es produeixin entre els 25 regidors del Consistori de la nostra ciutat.
La sessió plenària d'aquest dijous inclourà una moció del PSC sobre la reforma de la llei de l'avortament i una altra d'ICV-EUiA sobre el Dia Internacional de la Violència de Gènere. També es tractaran altres assumptes més vinculats al dia a dia a Rubí, com ara els problemes que existeixen a l'estació de Renfe i el drama dels desnonaments. De fet, està previst que el Ple aprovi una resolució on s'instarà al jutjat degà de Rubí a susprendre els propers desnonaments previstos al municipi.
La retransmissió s'iniciarà a les cinc de la tarda i es podrà seguir des de qualsevol ordinador, tauleta o telèfon mòbil amb connexió a Internet.
RUBÉN CABÚS
Comentaris

Jordi Giménez
Molt bé!!! Moltes Felicitats !!!
Moltes gràcies per esforçar-vos a milliorar la nostra democràcia i Rubí.!!!!
Faré servir sovint aquest servei !

Thierry
Sou uns cracs, ara el proxim pas que haurieu de fer es que el poble pugui enviar les seves preguntes directament i que siguin contestades per els politics. Cada dia sou mes grands. HE DIT

Opinador televisiu
Esteu fent més per la transparència que la majoria dels polítics d'aquesta ciutat.
Felicitats!

Ismael
Molt bona iniciativa. Felicitats!

Laura
Es mereixen els polítics aquesta cobertura? RubiTV està al costat del poble, de les entitats, dels colegis... s'ho curren molt, però no se si els 25 regidorets s'ho mereixen (potser alguns si)

cascarràbies
Chapó per Rubitv !!

Marina
guau!!! això serà molt interessant. democràcia total per al poble