Warning: session_start(): open(/var/www/rubitv/tmp/sess_0417brdb8t1ss1q5jcjbn8shn6, O_RDWR) failed: S’ha denegat el permís (13) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php:33) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33
Rubí: El PSC guanya i CiU protagonitza una destacada davallada. C's dóna la campanada - comentaris 10 a 19 - Eleccions 25-n - Rubí TV
 
 
25-11-2012
 

Rubí: El PSC guanya i CiU protagonitza una destacada davallada. C's dóna la campanada

100% escrutat

Resultats a Rubí

PSC: 6.592 vots (19,77%)

CiU: 6.283 vots (18,84%)

PPC: 4.803 vots (14,4%)

ICV-EUiA: 4.169 vots (12,5%)

C's: 4.142 vots (12,42%)

ERC: 3.647 vots (10,94%)

CUP: 845 vots (2,53%)

PxC: 744 vots (2,23%)

SI: 364 vots (1,09%)

 

Elevada participació

33.666 rubinencs han participat als comicis electorals d'aquest diumenge, el que suposa un 64,22% dels electors. Es tracta d'unes dades de participació excepcionals a la nostra ciutat i que demostren l'interès que havia despertat aquesta jornada electoral. L'any 2010 van ser 26.567 els ciutadans que hi van participar, és a dir, un 51,67%, el que suposa un augment de dotze punts i sis dècimes i 7.140 nous votants.

RUBÉN CABÚS

 
26 comentaris
 

Comentaris

26-11-2012
16:15
 
antonio

reposta a rubi es el que es: ADEU BON VIATGE

 
26-11-2012
15:46
 
jo mateixa

Cuanto menos me parece sorprendente como se echan pestes contra C's... tanto miedo les tenéis? Porque da la sensación de que sí.
Que conste que no soy votante de este partido, pero creo que los estáis tachando de nazis, etc etc... Algún dato real sobre el cuál apoyar esta teoría? Porque aquí alguien ha comentado que invitaron a nazis de otros pueblos a una reunión y creo que está persona se está confundiendo con PxC... por no comentar la persona que reiteradamente ha estado escribiendo "boto" en lugar de "voto"...
Si queréis respeto, respetad antes, por favor.
Los tiempos de la dictadura, creo yo que están más que superados.
Pero claro, supongo que seréis los primeros que os rasgaréis la vestiduras ante otras cosas...

 
26-11-2012
14:48
 
Laura Fernandez

Me apasiona comprobar la cantidad de ignorantes que pasean por las calles de este pueblo. Es un tic inequivocamente fascista acusar a partirdos como C's de ser poco menos que unos monstruos desalmados...
A mi personlmente quien me dá miedo, es el tipo orondo que dirije ERC. Y sobretodo me dan miedo, los centenares de charnegos conversos que ahora son más independentistas que los que se apellidan Puigdecanet. Lo cierto es que no hay nada peor en esta vida, que la fé del converso. Esos son los peores.
.

 
26-11-2012
13:56
 
Soy yo

A @Joseillo, para ser libres lo primero es tener cultura y en el momento que la tuvieseis ya no votaríais a un partido como C's y lo que representan

 
26-11-2012
12:49
 
@Jose

Si os da vergüenza los resultados de Rubí, ya sabéis la solución, si queréis adoctrinar y manipular , no nos dejaremos, en Rubí somos ciudadanos libres que pensamos individualmente, estos que hablan tanto de LA TERRA, iros al campo a mantener una conversación con ella, porque yo hablo con personas y no con trozos de roca.

 
26-11-2012
12:40
 
juan rodriguez ceba

Me alegro mucho lo resultados de Rubi pero en general la derecha y sus secuaces abra mas recortes de los servicios publicos a los ciudadanos-as de Rubi que pena me dan estos independentista el dia 14-N donde estaban.

 
26-11-2012
12:16
 
Soy yo

El resultado de C's a Rubí, demuestra la falta de cultura que hay en nuestro pueblo. Qué lástima y qué vergüenza me da decir que soy de Rubí cuando veo estos resultados.

 
26-11-2012
11:00
 
ManelF

Els resultats són clars a favor del Estat Propi i encara més pel Dret a Decidir.
Al Quebec ja porten referendums fets i estàn en un 50% a 51% …
Ja sabem que els del PP i C’s no saben sumar però els hi podem estalviar la feina :
SI 64,5 % vs. 35,5% NO
El dret a decidir indiscutible i la soberania de sobres (quedaria joc al per amb ICV)
Amb uns resultats aixì el Quebec faria anys que fora independent …

 
26-11-2012
10:36
 
ManelF

El voto c’s es un boto sin criterio, Rivera era del pp (sutilmente lo dejo para crear c’s) y ahora dice que es centro izquierda, tan solo es un boto anti catalan y tendeciosamente derechista derivando a ultra. Sin programa, analfabeto y marginal; es sin duda un boto sin argumento. Es un boto contra la propia tierra … penoso y patético. Lamentable subida gracias al lumpen de la sociedad, recogiendo el boto del a por ellooosss oee oeee … que nivel !!!

 
26-11-2012
10:11
 
9

Tenemos a uno de los partidos más corruptos como tercera fuerza, a pesar de como ha tratado al pueblo. De verdad estáis orgullosos?
Y no recordáis la manifestación (fallida) anti-indpeendentista por parte de Ciutadans, que nos trajeron a los nazis de otros pueblos? Y encima les votamos?
Rubí, estamos atontadísimos.

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Societat

18-10-2018

 

Rubí commemora el Dia Internacional del Càncer de Mama

Aquest divendres es commemora el Dia Internacional del Càncer de Mama. La ciutat se sumar(…)

Societat

18-10-2018

 

L'acord entre Ajuntament i Sorea evita el tall d'aigua a gairebé 200 famílies

El conveni entre l'Ajuntament i Sorea ha permès que 191 famílies en situació de vulnera(…)

Societat

18-10-2018

 

Un rubinenc roba una furgoneta a l'Hospitalet i acaba detingut per conduir begut, drogat i en direcció contrària a la C-16

El jutjat de Berga ha decretat presó per a un conductor, de 30 anys i veí de Rubí, que (…)

Esports

15-10-2018

 

Una setantena de rubinencs participen de la iniciativa "Cims per la llibertat"

Aquest dissabte, 13 d'octubre una setantena de rubinencs han participat en l'acció "Cims(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!