Els rubinencs que formen part de les llistes del 25-N viuen aquesta campanya amb molta il·lusió
Els polítics locals que opten a ser parlamentaris expliquen a Rubitv.cat com viuen la campanya
Aquesta campanya electoral al Parlament de Catalunya té un significat especial per alguns rubinencs, i és que diverses formacions de la nostra ciutat compten amb representants rdels seus grups locals a les llistes electorals. Rubitv.cat ha preguntat a Pere Torres (número 41 de CiU), Carme García (número 23 del PSC), Marta Ribas (número 5 d'ICV-EUiA) i Arés Tubau (número 24 d'ERC) com viuen aquests moments de campanya electoral.
A més, Francisco Javier López Morano és el número 74 de Ciutadans i Eustaquio Rodríguez, líder de la Federació d'Alternatives Veïnals de Rubí, el número 11 del partit Hartos.org.
ANNABEL CUESTA
Comentaris

Josep
Afegeixo que el rubinenc Sergi Jordà és el número 6 en les llistes de Pirates de Catalunya (PIRATA.CAT).

Teo
lo mejor de la noticia es saber que el señor Eustaquio ha tenido la fuerza para presentarse a unas elecciones por vigosesima vez... siempre las pierde. tiene el record de presentarse a candidaturas que nunca superan los 20 votos

Pol
M'alegro que gent de Rubí formi part de les llistes. Això dona caché polític al poble