Warning: session_start(): open(/var/www/rubitv/tmp/sess_fb5uavp09nakok4e1gavnevpq4, O_RDWR) failed: S’ha denegat el permís (13) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php:33) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33
FGC modifica els seus horaris després del parèntesi estival - Societat - Rubí TV
 
 
03-09-2012
 

FGC modifica els seus horaris després del parèntesi estival

La companyia actualitza les seves tarifes com a conseqüència de l'augment de l'IVA

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) ha deixat enrere aquest dilluns els horaris d'estiu, que durant aquest mes d'agost han causat la reducció de la freqüència dels trens a tota la xarxa. El servei habitual, però, no es recuperarà totalment fins el proper dimecres 12, quan entrin en vigor els horaris de període lectiu. Així doncs, durant els propers dies els trens de FGC passaran per l'estació de Rubí cada 15 minuts en direcció a Terrassa i a Barcelona, excepte en hora punta, quan hi ha un reforç del servei. Els usuaris poden consultar tots els horaris d'aquests dies a les estacions d'FGC, trucant al telèfon 93.205.15.15 o consultant el web de la companyia.

D'altra banda, FGC ha posat al dia les seves tarifes a causa de l'augment de l'IVA. La T-10 de 2 zones és 35 cèntims més cara (18,75 euros), i la d'1 zona, 25 cèntims més que fins ara (9,25 euros). El preu del bitllet senzill es manté en 2 euros per 1 zona i en 2,70 per 2 zones.

RUBITV.CAT

 
0 comentaris
 

Comentaris

 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Societat

17-09-2018

 

Rubí celebra els 100 anys de ferrocarril pensant ja en el futur: trens cada 5 minuts i una segona estació a La Llana

Rubí ha commemorat aquest diumenge a la tarda el centenari de l'arribada del tren a Rubí(…)

Cultura

14-09-2018

 

"L'Elèctric", el tren que va arribar a Rubí l'any 1918 després d'unes complexes obres per travessar Collserola

Una quarantena de persones han assistit aquest dijous al vespre a la primera conferència (…)

Cultura

13-09-2018

 

Rubí commemorarà diumenge el centenari de l'arribada del tren amb una gran festa ciutadana

Avui, 13 de setembre, fa 100 anys que el tren va arribar a Rubí. Va ser un dia èpic, his(…)

Cultura

10-09-2018

 

Aquest dijous, xerrada sobre com va construir-se la xarxa de tren fins al Vallès entre 1916 i 1922

El 13 de setembre de 1918 el tren va arribar a Rubí, una data històrica que enguany la c(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!