Warning: session_start(): open(/var/www/rubitv/tmp/sess_2gjg0o7p1fds3sedmhn4audke3, O_RDWR) failed: S’ha denegat el permís (13) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php:33) in /var/www/rubitv/rubitv.cat/public/inc/classes/Application.php on line 33
Apareixen pintades feixistes al mur del Centre Democràtic Republicà - Societat - Rubí TV
 
 
20-04-2012
 

Apareixen pintades feixistes al mur del Centre Democràtic Republicà

Uns desconeguts han dibuixat aquesta matinada diversos símbols nazis

Alguns desconeguts han fet pintades al mur del Centre Democràtic Republicà durant la matinada de dijous a divendres. Els grafits s'han fet a la paret d'aquest solar propietat d'Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) situat a la plaça del doctor Guardiet. Les pintades, de caràcter feixista, inclouen símbols nazis i s'han fet sobre els diversos murals que s'han anat pintant durant els últims mesos.

Recordem que l'objectiu de la societat Centre Democràtic Republicà té per objecte difondre i propagar la democràcia republicana i fomentar la il·lustració entre els seus associats, procurant-los-hi l'esbarjo i distracció dins de la més estricta moral i legalitat. Aquestes pintades s'han produït gairebé una setmana després de la commemoració del Dia de la República.

RUBITV.CAT / Fotos: ERC

 
3 comentaris
 

Comentaris

06-05-2012
20:24
 
almogàver, SOM I SEREM SEMPRE!!!!

Jo com a INDEPENDETISTA I ANTIFEIXISTA em dóna una vergonya i una ràbia que aquests sense vergonya fagin aquestes BARBARITATS per al centre de Rubí , i a part a mi ningú s'atraveix a dir-me nazi, perque aixó és una falta de respecte molt i molt gran cap a les persones que tenim uns ideals cap a la llibertat de Catalunya.ELS NAZIS SÓN ELLS. VISCA CATALUNYA LLIURE!

 
20-04-2012
18:30
 
Opinador rubinenc

Com a rubinenc, demòcrata i catalanista, em produeix vergonya aliena i una gran repulsa veure com hi ha algú que encara fa servir l'esbàstica i la iguala a la estelada. Just en un indret on es preservava la educació, coordialitat, i cultura.
Tristesa, molta tristesa i ràbia. Per aquestes coses també cal la indignació popular. Cal treure i exterminar tant el feixisme com el nazisme i la seva simbología de la nostra societat, igual que han fet a Alemanya.

 
20-04-2012
18:18
 
thierry

Voleu dir que no ha estat una gamberada ? Poca personalitat deuen de tindre aquest gamberos. De totes maneres no es la primera vegada que vec pintades de aquesta mena a Rubí. El que s´haurie de fer es probar de agafar aquest energumens que no saven res de politica i fer los treballar per la ciutat. HE DIT

 
 
Afegir comentari
  • Nom
     
  • E-mail
     
  • Comentari
     
  •  
  •  
 

Tots els comentaris seran moderats abans de publicar-se.

Rubitv.cat no es fa responsable de l’opinió expressada pels usuaris. No es permeten comentaris ofensius, il·legals o que faltin a la dignitat de les persones. Rubitv.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri inapropiats.

Llegir avís legal

 

Notícies Relacionades

Política

31-10-2018

 

L'ANC impulsarà finalment les primàries a Rubí de cara a les eleccions municipals

L'Assemblea de l'ANC de Rubí del passat dijous, 25 d'octubre, va decidir per 20 vots a fa(…)

Política

19-10-2018

 

Els partits independentistes es posicionen sobre les primàries republicanes

L'Assemblea Nacional Catalana de Rubí ha celebrat un acte informatiu i de debat sobre el (…)

Opinió

10-10-2018

 

Casar-se a Rubí

Sens dubte, una de les coses més maques que em permet fer el càrrec de regidora és ofic(…)

Societat

09-10-2018

 

S'estrena 'En dèiem anar a plaça', un audiovisual sobre el Mercat Municipal

Unes 400 persones han omplert el Teatre Municipal La Sala amb motiu de l'estrena del docu(…)
 
 

Subscriu-te al nostre butlletí

  • e-mail
 
 
Bars i Restaurants
Taxis i telèfons d'interès
Rep les notícies de Rubitv.cat per WhatsApp!