Apareixen pintades feixistes al mur del Centre Democràtic Republicà
Uns desconeguts han dibuixat aquesta matinada diversos símbols nazis
Alguns desconeguts han fet pintades al mur del Centre Democràtic Republicà durant la matinada de dijous a divendres. Els grafits s'han fet a la paret d'aquest solar propietat d'Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) situat a la plaça del doctor Guardiet. Les pintades, de caràcter feixista, inclouen símbols nazis i s'han fet sobre els diversos murals que s'han anat pintant durant els últims mesos.
Recordem que l'objectiu de la societat Centre Democràtic Republicà té per objecte difondre i propagar la democràcia republicana i fomentar la il·lustració entre els seus associats, procurant-los-hi l'esbarjo i distracció dins de la més estricta moral i legalitat. Aquestes pintades s'han produït gairebé una setmana després de la commemoració del Dia de la República.
RUBITV.CAT / Fotos: ERC
Comentaris

almogàver, SOM I SEREM SEMPRE!!!!
Jo com a INDEPENDETISTA I ANTIFEIXISTA em dóna una vergonya i una ràbia que aquests sense vergonya fagin aquestes BARBARITATS per al centre de Rubí , i a part a mi ningú s'atraveix a dir-me nazi, perque aixó és una falta de respecte molt i molt gran cap a les persones que tenim uns ideals cap a la llibertat de Catalunya.ELS NAZIS SÓN ELLS. VISCA CATALUNYA LLIURE!

Opinador rubinenc
Com a rubinenc, demòcrata i catalanista, em produeix vergonya aliena i una gran repulsa veure com hi ha algú que encara fa servir l'esbàstica i la iguala a la estelada. Just en un indret on es preservava la educació, coordialitat, i cultura.
Tristesa, molta tristesa i ràbia. Per aquestes coses també cal la indignació popular. Cal treure i exterminar tant el feixisme com el nazisme i la seva simbología de la nostra societat, igual que han fet a Alemanya.

thierry
Voleu dir que no ha estat una gamberada ? Poca personalitat deuen de tindre aquest gamberos. De totes maneres no es la primera vegada que vec pintades de aquesta mena a Rubí. El que s´haurie de fer es probar de agafar aquest energumens que no saven res de politica i fer los treballar per la ciutat. HE DIT