La UE Rubí s'emporta el derbi contra el Terrassa
Els homes d'Alberto Fernández remunten i guanyen 3 a 2
El Municipal de Can Rosés s'ha omplert fins la bandera per veure el derbi vallesà entre el Rubí i el Terrassa. El partit ha estat trepidant i els blanc-i-vermenlls han ofert la millor cara de la temporada davant la seva afició.
Durant la primera part, la UE Rubí no ha parat de buscar el gol, i finalment ha arribat gràcies a un penal. Quan s'estaven a punt d'acabar els primers 45 minuts, el Terrassa, que gairebé no havia trepitjat l'àrea local, s'ha trobat amb una pena màxima favorable que ha posat l'1 a 1 al marcador. La sensació a la mitja part era que els locals haurien d'anar per davant al marcador.
A la segona part però, les coses han canviat, i els egarencs han posat contra les cordes a la UE Rubí. Fruit d'aquesta empenta, ha arribat el gol que posava als blanc-i-vermells entre l'espasa i la paret. Els d'Alberto Fernández, però, no li han perdut la cara al partit en cap moment i han buscat l'empat, esperonats per una afició entregada.
Finalment, els rubinencs han aconseguit capgirar el resultat, posant el 3 a 2 final al marcador.
JORDI MAS
Comentaris
Raúl
FELICIDADES RUBI!!!!!! VAYA PARTIDAZOOOO COLGAREIS EL PARTIDO???
MUCHA SUERTE RUBI TV ESPERAMOS QUE PODEIS DAR MUY BUENAS NOTICAS DE LAS UE RUBI
Daniel
Cuando pondreis el video del partido ??
Cristian
Gran Rubí!! El partit ha estat trepidant! No hauria estat just cap resultat que no hagues sigut una victòria rubinenca!! Quin gran partit! FELICITATS RUBI!! Som cinquens! I quina gran entrada! Ojalá estigués sempre així cada setmana, si fos així ningú no ens podria aturar! FORÇA RUBI!
Jose
Poner los videos de las entrevistas a los entrenadores porfabor, Esta claro los de rubi somos los mejores VIVA RUBI!



